Pietų Tunisas: ramybės oazė prieš audrą

2010-ųjų metų kalėdinėms atostogoms mudviems su vyru norėjosi kažko egzotiško, bet ne per daug toli nuo Europos (juk atostogų – tik savaitė) ir kiek įmanoma pigiau (visi juk žinome, kad kalėdinių atostogų metu viskas pabrangsta bent dvigubai – ir bilietai, ir viešbučiai, ir ekskursijos). Pagaliau apsistojome ties pietų Tunisu. Pasirinkome 7 dienų fly&drive kelionę per […]

Šveicariškos atostogos: Ticino

Trečiajai šveicariškų atostogų savaitei pasirinkome Ticino – itališkąjį Šveicarijos kantoną, garsėjantį savo švelniu klimatu ir dramatiškais kontrastais: čia ežerų pakrantėse auga lepios palmės, o kalnų viršūnės padengtos amžinu sniegu. Ticino – tai gražuoliai Maggiore ir Lugano ežerai, daugybė jaukių miestelių, svaigūs vaizdai, gomurį lepinanti itališka virtuvė. Ticino ketiname pailsėti po dviejų intensyvių savaičių kalnuose ir […]

Šveicariškos atostogos: Valais

Valais – trečias pagal dydį Šveicarijos kantonas šalies pietvakariuose. Čia rasite ir amžinu sniegu padengtų kalnų, ir saulės užlietų slėnių, kur auginamos vynuogės, ir pilių, ir jaukių miestelių. Ir Ženevos ežeras šalia. O dar sakoma, kad Valais iškrenta mažiausiai lietaus visoje Šveicarijoje. Mes šiame kantone praleisime antrąją atostogų savaitę. (Apie pirmąją savaitę Berner Oberland kantone […]

Šveicariškos atostogos: Berner Oberland

2021-ųjų metų ilgosioms atostogoms rugsėjo mėnesį pasirinkome Šveicariją. Jokių tolimesnių kelionių lėktuvu net nesvarstėme – per daug netikrumo, visokių reikalavimų, daug šalių reikalauja PGR testo, o jei jis bus teigiamas, nors jokių simptomų ir nejauti? Nusprendėme likti Europoje ir keliauti automobiliu – taip bus paprasčiau. Prieš kelionę reikėjo užpildyti Passenger Locator Form (nors niekur jos […]

Likijos kelias: pėsčiomis nuo Fetijos iki Pataros

Nedaug kas žino, kad Turkijoje yra net kelios trasos daugiadieniams žygiams su kuprine. Populiariausia iš jų – Likijos kelias (Likya Yolu) Viduržemio jūros pakrantėje, tarp Fetijos ir Antalijos. Daugiau nei 500 kilometro ilgio trasą sudaro apie 40 įvairaus ilgio etapų, su nakvynėmis pakrantės miestukuose, kalnų kaimeliuose ar kempinguose, nors yra ir tokių vietų, kur vienintelis […]

Pietų Marokas: Anti Atlaso kalnai ir Essaouira

Po ilgos dienos kelyje, išvarginti kalnų serpantinų ir prie žemės lenkiančio drėgnos miglos prisisunkusio oro, visai pavakare pagaliau pasiekėme Tafraoute. Tai nedidelis miestelis tarp kalnų, niekuo neypatingas ir smarkiai apšiuręs, bet labai pamėgtas turistų ir kalnų žygeivių. Mat Tafraoute yra labai puikioje vietoje, kalnai aplinkui superiniai, trasų begalės, nors nesudėtingų nedaug, nes kalnai statūs, uolėti […]